Tule pelaamaan joukkueisiimme!

StaffPoint-konserni osallistuu tänä keväänä kahteen turnaukseen. Olemme mukana perinteisissä Salibandyn työpaikkojen SM-kisoissa ja Stadin Pesis 2017 -rekrytointitapahtumassa ja joukkueisiin mahtuu vielä staffpointilaisia reippaita pelaajia.

Kansallisurheilun pariin StaffPointin joukkueeseen!

StaffPoint on ilmoittautunut mukaan Haaga-Helian järjestämään Stadi-pesis 2017 –rekrytointitapahtumaan, joka järjestetään Käpylän liikuntapuistossa Helsingissä 19.4. klo 8-16. Tapahtuma on osa Suomen itsenäisyyden satavuotisjuhlavuoden ohjelmaa.

Kyseessä on opiskelijoiden ja yritysten välinen rekrytointi- ja verkostoitumistapahtuma pesäpallo-ottelun merkeissä. Joukkueeseen tarvitaan vielä pelaajia, joten lähde sinäkin edustamaan StaffPointia ja pitämään samalla hauskaa pesäpallon merkeissä!

StaffPointin joukkueen kapteenina joukkueeseen taistelutahtoa ja vauhtia innostaa Jussi Räikkönen. Ilmoittaudu Jussille 040-5758686 tai maililla. Näin pääset osaksi StaffPointin huippujoukkuetta ja mukaan itsenäisyyden juhlavuoden tapahtumiin.
Lisätietoja tapatumasta saat sen saitilta!

Pettymyksestä palkintopallille ¬¬¬¬ – Tavoitteena jälleen mitalit SM-kisoissa!

StaffPoint osallistuu jo legendaarisiksi muodostuneisiin Suomen salibandyliiton järjestämiin Salibandyn työpaikkojen SM-kisoihin.
Viime vuoden turnauksessa kovaa taistellut StaffPointin joukkue tippui jo puolivälierävaiheessa, mikä oli selkeä pettymys vuoden 2015 pronssijoukkueelle. Turnauksen tavoitteeksi asetettu mitalin kirkastuminen ei siis toteutunut.
Tälle vuodelle tavoitteeksi on asetettu sijoittuminen kolmen parhaan joukkoon, minkä myöntää myös joukkueen ehdoton tähtipelaaja ja armoitettu pistenikkari, Turussa asiakkuuspäällikkönä työskentelevä Sami Lehtinen: ”Pakkohan se on mitalia lähteä tavoittelemaan, ei meikäläisen palkintokaapissa näitä ainakaan liikaa ole! Nöyränä lähdetään tekemään hommia, mutta pidetään samalla hauskaa!” Tilastonikkarit tiesivät kertoa, että Sami on tehnyt kahden turnauksen aikana huikeat 70% StaffPointin maaleista. Tärkeästä miehestä on siis kyse.

Vähintään yhtä tärkeäksi lenkiksi aiemmissa turnauksissa on noussut Hyvinkäällä Sonera Kaupalla StaffPointin kautta työskentelevä Joel Vallinkoski, joka on toiminut Samin kanssa tuhoisana tutkaparina syöttäen lähes kaikki Samin maalit. ”Hauskaa päästä taas mukaan jengiin! Viime vuonna ei päästy ihan täyteen iskuun, mutta tänä vuonna ollaan vuoden kokeneempia.”

”Mielenkiintoinen turnaus on tulossa. Mahtavaa, kun saadaan Joelin tasoisia pelimiehiä mukaan! Vieläkin joukkueessa on tilaa pelimiehille ja –naisille!” kertoo joukkueen GM Tommi Ruohola.
Turnaus järjestetään Helsingissä 13.5. ja StaffPoint osallistuu sekasarjaan. Joukkueeseen kaivataankin siis ME-hengen omaavia miehiä tahi naisia!
Ilmoittaudu joukkueeseen sähköpostitse GM Tommille. Kerrothan viestissäsi hieman taustaa salibandyurastasi ja mieluisasta pelipaikasta.
Lisätiedot turnauksesta saat täältä!